2010. február 26., péntek

Daniel Bryan Interjú

Daniel Bryan interjú

Az NXT üdvöskéje, Danie Bryan (korábban Bryan Danielson volt) adott interjút egy rádióműsorban.

A névváltoztatásról: „Ezt a változtatást a vezetőség szerette volna, amit természetesen elfogadtam. Egyébként meg nem olyan nagy a különbség. Szerintem nem lesz ezzel semmi baj, főleg, hogy az emberek többsége úgysem ismert eddig. Nekik mindig is Daniel Bryan leszek. A WWE egy hatalmas vállalat, és joguk van az embereivel azt tenni, amit jónak látnak, függetlenül attól, hogy az a karakter előnyére válik, vagy sem. Nem hiszem, hogy nagy ügyet kéne csinálni a dologból, mivel ez egy bevett szokás.”

Arról, hogy Miz unalmasnak tartja: „Ez Miz stílusa. Nagyon karizmatikus, és remekül eléri az embereknél, hogy utálják. Már 10 éve vagyok a szakmában, és szerintem remekül teljesítettem eddig a ringben, de a tehetségen kívül más dolgok is kellenek ahhoz, hogy valaki jó pankrátor legyen, és Miz szerintem erre gondolt. Amikor azt mondta rám, hogy úgy nézek ki, mint egy könyvelő, talán nem is tévedett olyan nagyot. Nem nézek tévét, és nem e-mailezek. Egyszer megkérdezte tőlem, hogy akkor meg mit csinálok? Én azt feleltem, hogy olvasni szoktam. Mire Miz: ’Mi van? Ki a franc olvas?’
Egy biztos. Ez a mostani helyzetem teljesen eltér attól, mint amit korábban csináltam.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése